gleeker

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av Saga - 2 februari 2014 15:55

1372100098
För att flytta min blogg till nattstädade behövde jag skriva det??

Av Saga - 2 februari 2014 15:49

Ska kanske flytta min blogg

Av Saga - 2 februari 2014 15:47

Heeeeej!
Hag hat inte vart så aktiv de senaste 3 veckorna... FÖRLÅT! Btw. Har vart i stan med mamma idag då jag köpte 2 VS :) Jag köpte Amber Romance och Love spell. Jag seriöst dööööör, Amber Romance luktar som Heaven hehe. Men Jupp! Men en liten kort sammanfattning av dagen dårå! Jag vaknade runt 7? Tror jag. Klädde på mej, sminkade mej, ringde min bästa vän som skulle med. Meeeeeen, det blev inte så. Så då åkte vi till pinkroom och insåg att det öppnade 12 och vi va där runt 10:30 hehe... Så då åkte vi till Frölunda torg och kollade på skor, gick till lite butiker dvs. Dinsko, johanssons?, Grand parfymeri och Cubus. Och ett mysigt café ;) Där jag o mamma delade på en morotskaka och en Cola. Sen åkte vi tillbaka till pinkroom (för det hade öppnat) och jag funderade på om jag skulle ha två 60ml men insåg att det blev 18kr billigare än två 250ml så jag tog två 250ml (båda va på rea) sen åkte vi till mormor för att hämta min lilla syrra och fikade och sen åkte vi hem? Så nu sitter jag och beundrar mina VS. Hehe... Men vad ska jag skriva mer? Jo jag har sjukt tråkigt?

Btw. Love Spell var i en gammal flaska but who cares? Men jaoooow Tacko Heeeeeej?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjena! Saga heter jag och vad kul att du har hittat hit till min lilla blog son jag förhoppningsvis kommer att skriva på minst en gång i veckan! Har ni funderingar eller bara något på hjärtat fråga något i frågerutan nedaför!⬇️

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards